Thalia Taxi
Laatste update: 19 februari 2019
Thalia Taxi is een onderdeel van Taxi van de Pol en verzorgt graag uw taxi of minibus vervoer in de regio Gouda, Gouderak, Bergambacht, Boskoop, Stolwijk, Reeuwijk, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk-Dorp, Vlist, Moordrecht, Haastrecht, Hekendorp, Tempel, Nieuwerkerk aan den IJssel, Zevenhuizen, Waddinxveen e.o
Thalia Taxi Reviews
Bezoek Thalia Taxi
U staat niet op mijn lijstje
Enkele dagen vóór vakantie on line taxi naar en van Schiphol besteld. Schriftelijke bevestiging ontvangen. Taxi kwam niet. Gebeld. Er was die nacht één chauffeur in dienst en die ging naar Deventer. Taxichauffeur: "Ik kom niet, want u staat niet op mijn lijstje". Voor ons een groot probleem , want het vliegtuig wacht niet.Gehoord: dit schijnt vaak te gebeuren, want sinds de wisseling van de leiding schijnt het een puinhoop te zijn.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Niet gekomen volgens schriftelijke afspraak
Luchthavenservice bestaat niet meer
Taxi geboekt, bevestiging ontvangen, zit midden in de nacht tevergeefs te wachten. Ik bel het bedrijf en ik krijg te horen dat de luchthavenservice niet meer bestaat. Het kost veel tijd de website aan te passen, daardoor nog niet gebeurd en een andere taxi is niet beschikbaar.
Daar sta je dan!
Treurig
2 de keer al dat Thalia taxi niet komt opdagen terwijl ik naar Schiphol moet
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Allles , aangezien het belangrijkste aan een taxi is dat hij op komt dagen
Thalia Taxi Gouda houdt zich niet aan afspraken en neemt klant niet serieus
Thalia Taxi biedt ook vliegveld services aan, maar let hierbij goed op!
Thalia houdt zich niet aan gemaakte afspraken en de geldende voorwaarden mbt deze afspraken.
Wanneer je telefonisch aangeeft niet tevreden te zijn word je snel gezegd maar een mail te sturen, echter klachten mails worden NIET in behandeling genomen.
Sterke punten
ze nemen de telefoon op wanneer je belt...
Zwakke punten
je wordt een uur te laat opgehaald -extreem zwak punt, zeker tav Schiphol service
klachten worden niet behandeld
je wordt verteld schriftelijk klacht in te dienen, maar vervolgens wordt daarop niet gereageerd
respectloos gedrag naar de klant, door deze niet serieus te nemen tav gemaakte afspraken en toch de hoofdprijs in rekening te brengen