Taxi Bestellen - Sneleentaxi.nl Wanneer u een taxi wilt bestellen bent u hier op het goede adres. Een taxi bestellen doet u altijd via onze lokale nummers. Bel ons nu.
Zeer slechte ervaring. We moesten vanuit Uithoorn om 10.00 op Schiphol zijn om een trein via Brussel naar Londen te halen. Ik rijd zelf van ons huis naar Schiphol in ruim een kwartier. Taxi besteld om 09.30.
Die was er niet, kwam pas om 09.50.
De chauffeur kende de weg niet, maar had Flitsmeister. Hij reed veel te hard om op tijd te zijn, wat natuurlijk niet lukte. Overigens was hij niet onvriendelijk.
Bij aankomst bleek hij geen vergunning te hebben om ons af te zetten bij het station. Hij stopte op een punt waar hij niet mocht staan en wij moesten ons snel uit de taxi haasten. Daarbij viel mijn vrouw voorover met als gevolg een gekneusde en bloedende neus.
Dit is de laatste keer dat ik gebruik zal maken van Snel een taxi.
Sterke punten Overal op internet aanwezig
Zwakke punten Ze doen zich voor als een lokaal taxibedrijf
Onze vlucht was een uur vertraagd.
Hierover hebben wij zelf contact opgenomen met de betreffende taxichauffeur.
De betreffende taxichauffeur was hier ruim van tevoren van op de hoogte.
Vervolgens wordt onze rit gewijzigd en ontvangen wij een mailtje wanneer wij in het vliegtuig zitten en géén internet hebben.
Hierop hebben wij dus niet kunnen anticiperen. Wij waren niet op de hoogte van het feit dat onze taxichauffeur is gewijzigd.
En hadden ook geen mogelijkheid om de nieuwe taxichauffeur te informeren over de vertraging.
Onze nieuwe taxichauffeur was niet bereid om te wachten. Hierdoor hebben wij het noodnummer moeten bellen om zelf een nieuwe taxi te regelen. Deze rit hebben wij nogmaals moeten betalen.
Al met al een slechte ervaring met "snel en taxi" en ik zou deze dus niet aanraden.
Van huis naar Schiphol verliep prima, alleen de chauffeur was niet te vriendelijk. Op de terug weg was iets verandert. Ik had dag en tijd aangegeven maar chauffeur kwam een dag te vroeg en op de verkeerde tijd. Heel raar, geen geld terug natuurlijk - ze hebben mij de fout toegeschreven terwijl ik weet dat ik de goede tijd en dag had doorgegeven.
\\r\\nLaat je niet ophalen van luchthaven!!!\\r\\n\\r\\nEn meldt zeker niet je vluchtnummer dan gaat de teller lopen namelijk.\\r\\n70 minuten na landing is een achterhaalde voorwaarde die zij hanteren. Een verdien model. Blijkbaar is dat nodig �� ??\\r\\nDoor de bagageafhandeling Schiphol ga je dit niet redden!! \\r\\nIk raad iedereen aan de geschillencommissie taxi te informeren hierover. Dit verdient een aantekening!!Boek de taxi ruim na geplande landing, zeker 2 uur!! Beter neem een vertrouwd bedrijf!! Ons vliegtuig is iets eerder geland. Daarbij de taxi om 2.00 uur (uur na landing besteld) dus tot 2.10 uur de tijd.\\r\\nOndanks telefoontje met de chauffeuse om 1.39 uur waarin zij zei: �bel me als je de koffers hebt.� heeft zij om 2:14 uur niet meer opgenomen tot ik het noodnummer ging bellen om 2:30 uur. Toen kon ze ineens praten: �u bent 70+ minuten na landing.�\\r\\nZij heeft niet gecommuniceerd om 1.39 uur, dat de koffers 2.15 uur zouden komen. Zij kan dat zien bij de info op Schiphol aankomsten. Hier had zij een voorstel moeten doen, zij heeft ook met ons geen contact meer opgenomen!\\r\\nWel geholpen door noodnummer, maar zij hadden geen taxi in de buurt, dus taxi van buitenaf gekregen �108 \\r\\nTotaal �173 betaald voor rit 30 minuten. Zo SNEL gaat dat!!\\r\\nFouten worden toegegeven, met excuses zijn ze goed!! maar niet gecompenseerd, ja met een tegoed op account �19.79, welke ik naar KiKa wil!! \\r\\nSneleentaxi blijft voorwaarden herhalen.\\r\\nIk ga hier nooit meer boeken.\\r\\n
Sterke punten Excuses maken
Zwakke punten Niet compenseren\\r\\nVoorwaarden niet van deze tijd ivm bagageafhandeling, is verdienmodel nu en misleidend
Ik had onlangs een slechte ervaring met Sneleentaxi. Op 28 augustus 2023 bestelde ik een rit om 12:00 van Schiphol naar Almere. Helaas heeft de taxi ons achtergelaten omdat wij volgens hem te laat waren. De taxi chauffeur heeft de aankomst tijd van het vliegtuig gehanteerd in plaats van de door mij opgegeven tijdstip van 12:00. Wat voor zin heeft het om mij te vragen hoe laat ik opgehaald wil worden als hij toch een andere tijdstip gaat aanhouden ?
Bovendien was de chauffeur niet erg vriendelijk. Verder toonde hij geen begrip voor het feit dat wij met twee jonge huilende kinderen stonden op Schiphol.
Ik had gauw door dat er met de chauffeur niet viel te praten, dus besloot ik contact te nemen met Sneleentaxi. Van de centrale kreeg ik ook te horen dat Sneleentaxi geen rekening houd met de door de klant opgegeven aankomsttijd. Verder konden zij niks meer voor mij betekenen en hebben zij mij een cadeaubon ter waarde van 20 euro gegeven voor het boeken van mijn volgende rit. De 20 Euro dekte bij verre lang niet alle taxi kosten voor die dag. Ik was mijn geld kwijt bij Sneleentaxi en ik moest ook een andere taxi betalen om naar huis te gaan.
Er zijn duidelijke wat verbeterpunten wat betreft klantenservice. Zij zijn niet flexibel en hierdoor zal ik nooit meer gebruik maken van hun diensten. Ik hoop dat het bedrijf deze kwesties kan aanpakken, zodat toekomstige klanten een betere ervaring hebben.
Taxi's worden op het laatste moment gewoon geannuleerd ook al heb je per mail een definitieve bevestiging gehad. Zoek het maar uit, is het devies. Bij mij op 2 achtereenvolgende dagen gebeurt. Waardeloos bedrijf, zéker niet doen !!
LEES vóórdat u betaald GOED hun Algemene Voorwaarden!Maanden van tevoren heen/terugrit geboekt voor evenement. Helaas avond voor evenement is terugrit geannuleerd door chauffeur en konden ze geen andere vervoerder meer vinden (via mail op dag van evenement ontvangen).
Men krijgt geld van terugrit terug en succes met uitzoeken hoe je veilig thuis komt...
Klacht ingediend maar zeker niet naar tevredenheid "afgehandeld".
TIP: LEES vóórdat u betaald GOED hun Algemene Voorwaarden!
Voor ons geen Snel Een Taxi meer!
#sneleentaxi, ik boekte er een taxi, die uiteindelijk niet kwam opdagen. Allemaal mijn schuld, ik gaf een fout adres op, mijn telefoon werd niet opgenomen. Blah, blah, blah. Dus gewoon mijn geld kwijt. Maar wat nog het ergste is, de vervangende taxi bleek slechts de helft te kosten van wat #sneleentaxi mij in rekening had gebracht. Mijn advies, bel een ander!
Taxie ruim van te voren besteld voor de heenrit en terugreis naar en van Schiphol.\\r\\nGelijk het volledig bedrag betaald voor heen en terugrit. Vervoer heenrit was niet ruim voor 4 volwassenen met koffers en handbagage.Helaas bij de terugreis had het vliegtuig vertraging van enkele uurtjes.waardoor we geen gebruik konden maken van de terugrit.\\r\\nOnvriendelijke klantenservice.geen enkel begrip voor de situatie.Geen tegemoetkoming.\\r\\nDit laat ik niet zo.ga juridische stappen nemen.\\r\\n\\r\\nDus mensen GEEN zaken doen met dit bedrijf.\\r\\n\\r\\n
Zwakke punten Klantonvriendelijkheid en slechte service
Taxie ruim van te voren besteld voor de heenrit en terugreis naar en van Schiphol.
Gelijk het volledig bedrag betaald voor heen en terugrit. Vervoer heenrit was niet ruim voor 4 volwassenen met koffers en handbagage.Helaas bij de terugreis had het vliegtuig vertraging van enkele uurtjes.waardoor we geen gebruik konden maken van de terugrit.
Onvriendelijke klantenservice.geen enkel begrip voor de situatie.Geen tegemoetkoming.
Dit laat ik niet zo.ga juridische stappen nemen.
Dus mensen GEEN zaken doen met dit bedrijf.
Zwakke punten Klantonvriendelijkheid en slechte service
Taxi geboekt vanaf luchthaven. In de voorwaarden schrijven ze dat de chauffeur 1 uur en 10 minuten wacht na landing als je vluchtnummer aangeeft, ook bij vertraging. Wij hadden vertraging en dit ook al laten weten per mail. Na landing was er geen taxi. Bellen kan niet met snel een taxi alleen via chat contact mogelijk. Ondanks dat er niet aan de voorwaarde is voldaan wordt en door snel een taxi niets geregeld. Je kan een nieuwe taxi boeken en krijg je ook je geld voor niet geleverde diensten niet terug. Taxi rit kosten 160 euro!
Dit is gewoon geld pikken van klanten. Een zeer slecht bedrijf die er alles aan doet om eigen fouten te ontkennen en ook nog een geld van je te stelen!
Zwakke punten Komen hun eigen afspraken niet na en stelen geld van de klant
2dagen van te voren een taxi besteld en kreeg netjes een mail met bevestiging en naam en telefoon nummer van chauffeur echter is deze chauffeur niet komen opdagen en heeft hij een andere taxi gebeld na dat ik hem had op gebeld waar hij bleef deze taxi was 20min te laat aangekomen en kreeg 30euro voor z'n rit zag ik in zijn scherm dit terwijl ik 60euro voor de taxi betaald heb deze site is oplichterij
Sterke punten Zijn er niet slechte communicatie en oplichterij
Zwakke punten Laten niks uit hunzelf horen en laten je te veel betalen voor je rit
Hotel geboekt in Valkenburg voor een avond Rieu. 6 weken van tevoren een taxi besproken en betaald. 5 dagen voor de feitelijke datum werd de reserving voor de taxi door snel een taxi afgezegd, er werd geen alternatief aangeboden.
Sterke punten Makkelijk reserveren
Zwakke punten Onbetrouwbare dienstverlener, geen alternatief bieden
Taxi voor 180 euro besteld, taxi nooit komen opdagen wel een bevestiging gehad.
Met klantenservice geen normaal gesprek te voeren.
Kortom kei hard opgelicht.
heenrit goed uitgevoerd
terugrit zijn we door mist niet in eindhoven kunnen landen maar amsterdam.na landing vervoerder gebeld kreeg als antwoord ik blijf niet wachten zoek maar een andere taxi.geprobeerd contact te krijgen met sneleentaxi maar waren niet te bereiken. dus maar zelf een andere taxi geregeld. andere dag contact met sneleentaxi gehad.en kreeg te horen dat zij de vervoerder 80 % hebben moeten betalen ondanks dat er in hun voorwwaarde staat dat de vervoerder de vlucht in de gaten zou houden als dat was gebeurd had hij optijd geweten dat de vlucht in amsterdam zou landen en hij niet naar eindhoven hoefde te komen. inplaats van 22.40 kwamen we aan in eindhoven 2.30 dus zou volgens de voorwaarde die zij beschrijven de 3 uur overschrijden en de rit als geanuleerd beschouwen en het betaalde terug betalen.wat zij dus niet doen al bij al niet meer voor herhaling vatbaar dat is me te risicovol.
Sterke punten snel te regelen maar verders houd het ophun voorwaarde zijn niet
Zwakke punten werken niet volgens hun eigen voorwaarde
Wat een onwijs slecht bedrijf kwa planning! Wij hadden om 03:05 een taxi besteld met 30,00 extra toeslag, nou dat doen we dan maarÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂæ Nooit moeten doen!!!!!!
Wij hebben van 03:05 tot 05:00 gewacht totdat onze ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂoh zo snelleÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂàtaxi eindelijk op kwam dagen.
Contact opgenomen met het hoodbureau om onze 60,00 vooraf betaald terug te krijgen, helaas konden we het bedrag niet terug krijgen maar zouden wij een korting krijgen bij onze volgende bestelling. Nou hier bestellen doen wij dus echt NOOIT MEER.
De taxichauffeur die door sneleentaxi was geregeld (TravelCo) vond het teveel moeite om de taxi uit te komen en naar het ophaaladres te lopen, waardoor mijn moeder van 84 haar vakantie is misgelopen. Reactie Sneleentaxi: het was genoeg dat de chauffeur vanuit de taxi had gebeld, dus eigen schuld + een tegoedbon van 5 euro. Schande.
Ruim van tevoren reservering gemaakt voor 13 december om 7.30 u vanuit omgeving Den Haag naar Schiphol . Chauffeur van RT Taxi Service belde me die ochtend om 7.15 dat hij vol programma had en dat hij niet te lang kon wachten . Om 7.25 u belde hij aan . Om 7.31 bracht ik mijn eerste koffer naar de auto , werd direct geschoffeerd en kreeg te horen dat hij direct weg moest omdat er nog andere afspraken waren . Ging terug naar appartement om rolkoffer te halen en af te sluiten . Uiteindelijk 7.36 in de auto. Werd direct afgesnauwd, daarop gaf ik aan dat er altijd een uitlooptijd is en dat hij dat behoort te weten . Op mijn verzoek om de muziek van SlamFM minder luid te zetten kreeg ik de geïrriteerde reactie dat het niet luid was en dat hij het toch maar zachter zou doen . Op Schiphol afgezet om 8.04. Heb snel foto gemaakt van kenteken, GL-342-N, waarop ik geïntimideerd werd dat hij ook een foto van mijn woonhuis zou maken . Nog vorige week werd bekend dat maar liefst 53 % van de Amsterdamse taxichauffeurs de afgelopen drie jaar in aanraking is gekomen met justitie. Deze chauffeur past prima in dat profiel , gajes achter het stuur ! Ik heb me over dit onsmakelijke voorval beklaagd bij snel een taxi , ontving een nietszeggende reactie waarin men niet eens op de intimiderende opmerking van de chauffeur is ingegaan.
Te triest voor woorden dit alles
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onbeschofte en intimiderende chauffeur
Ik moet 36 uur van tevoren opgeven als er een verandering in mijn reisschema is. Dus lijkt het me normaal dat sneleentaxi ook aan dezelfde regel gebonden is. Dit is niet zo: snel een taxi heeft het bedrijf en daarmee het contactnummer van de chauffeur gewijzigd toen ik al vertokken was. Sneleentaxi heeft geen 24/7 telefoonnummer dat te bereiken is. Sneleentaxi is niet aangesloten bij een geschillen commissie. Eindresultaat was dat ik geen taxi had van Schiphol waarvoor ik wel heb betaald. Ook na verscheidene keren uitleg dat taxichauffeur mij probeerde te bellen en ik het opgegeven nummer in Utrecht aan het bellen was - geen enkel bergrip dat het zo fout kon gaan. Taxichauffeur is betaald en ik ben maar met de trein gegaan.
Zorg dat er een 24/7 telefoonlijn is en
Maak zeker dat het bedrijf is aangesloten bij een geschillencommissie.
Sneleentaxi besteld voor rit naar en van Schiphol. Heenweg ging heel soepel - vriendelijke chauffeur, heel stipt. Op de terugweg (het belangrijkste - want dan wil je snel naar huis met al je koffers), kwam de taxi niet opdagen. Na driemaal bellen met Sneleentaxi kwam ik erachter dat de rit vergeten was. Dus tegen flink wat meerkosten en veel ergernis en tijdsverlies een Schipholtaxi genomen. Sneleentaxi bood excuses aan, maar was niet bereid de meerkosten te vergoeden. Voortaan maar weer via de gewone taxicentrale regelen dus.
Sterke punten lage prijs
Zwakke punten betrouwbaarheid en probleemoplossing
Communicatie en afspraken nakomen zijn een groot probleem bij sneleentaxi. Nadat ik naar de mogelijkheid van een tijdswijziging had geïnformeerd voor 2 taxi’s naar het vliegveld Schiphol, vertelde sneleentaxi mij dat dit niet mogelijk was. Tegelijkertijd werd echter mijn bestaande boeking zonder overleg en reden gecanceld en zo ontstond dus de situatie dat ik de avond voor mijn nachtvlucht geen vervoer naar het vliegveld had. Sneleentaxi vond dat de situatie mijn eigen schuld was en kwam met matige oplossingen. Mijn ervaring met sneleentaxi is vreselijk. Wanneer je belt voor informatie wordt blijkbaar je hele boeking zonder pardon gecanceld en vervolgens wordt de schuld naar jou geschoven. Kortom, sneleentaxi is totaal klantonvriendelijk en nooit meer boek ik bij sneleentaxi!!
Sterke punten -
Zwakke punten klantonvriendelijk
communicatie problemen
totaal niet flexibel
Zeer slecht bedrijf. Heeft vrienden van ons al keer laten staan midden in de nacht. En na annuleren binnen 3 dagen terug betalen is zeer zeker niet waar. Wacht nu al 3 weken. Diverse keren gebeld en ze begrijpen alles is hun "stopwoord". Zetten een aantekening voor terug betaling, maar die wordt niet uitgevoerd !!!
Taxi 20 minuten te laat
Zeer slechte ervaring. We moesten vanuit Uithoorn om 10.00 op Schiphol zijn om een trein via Brussel naar Londen te halen. Ik rijd zelf van ons huis naar Schiphol in ruim een kwartier. Taxi besteld om 09.30.
Die was er niet, kwam pas om 09.50.
De chauffeur kende de weg niet, maar had Flitsmeister. Hij reed veel te hard om op tijd te zijn, wat natuurlijk niet lukte. Overigens was hij niet onvriendelijk.
Bij aankomst bleek hij geen vergunning te hebben om ons af te zetten bij het station. Hij stopte op een punt waar hij niet mocht staan en wij moesten ons snel uit de taxi haasten. Daarbij viel mijn vrouw voorover met als gevolg een gekneusde en bloedende neus.
Dit is de laatste keer dat ik gebruik zal maken van Snel een taxi.
Sterke punten
Overal op internet aanwezig
Zwakke punten
Ze doen zich voor als een lokaal taxibedrijf
Géén aanrader
Onze vlucht was een uur vertraagd.
Hierover hebben wij zelf contact opgenomen met de betreffende taxichauffeur.
De betreffende taxichauffeur was hier ruim van tevoren van op de hoogte.
Vervolgens wordt onze rit gewijzigd en ontvangen wij een mailtje wanneer wij in het vliegtuig zitten en géén internet hebben.
Hierop hebben wij dus niet kunnen anticiperen. Wij waren niet op de hoogte van het feit dat onze taxichauffeur is gewijzigd.
En hadden ook geen mogelijkheid om de nieuwe taxichauffeur te informeren over de vertraging.
Onze nieuwe taxichauffeur was niet bereid om te wachten. Hierdoor hebben wij het noodnummer moeten bellen om zelf een nieuwe taxi te regelen. Deze rit hebben wij nogmaals moeten betalen.
Al met al een slechte ervaring met "snel en taxi" en ik zou deze dus niet aanraden.
rare boel
Van huis naar Schiphol verliep prima, alleen de chauffeur was niet te vriendelijk. Op de terug weg was iets verandert. Ik had dag en tijd aangegeven maar chauffeur kwam een dag te vroeg en op de verkeerde tijd. Heel raar, geen geld terug natuurlijk - ze hebben mij de fout toegeschreven terwijl ik weet dat ik de goede tijd en dag had doorgegeven.
Sterke punten
website
Zwakke punten
onbetrouwbaar
Laatje niet ophalen v Schiphol
\\r\\nLaat je niet ophalen van luchthaven!!!\\r\\n\\r\\nEn meldt zeker niet je vluchtnummer dan gaat de teller lopen namelijk.\\r\\n70 minuten na landing is een achterhaalde voorwaarde die zij hanteren. Een verdien model. Blijkbaar is dat nodig �� ??\\r\\nDoor de bagageafhandeling Schiphol ga je dit niet redden!! \\r\\nIk raad iedereen aan de geschillencommissie taxi te informeren hierover. Dit verdient een aantekening!!Boek de taxi ruim na geplande landing, zeker 2 uur!! Beter neem een vertrouwd bedrijf!! Ons vliegtuig is iets eerder geland. Daarbij de taxi om 2.00 uur (uur na landing besteld) dus tot 2.10 uur de tijd.\\r\\nOndanks telefoontje met de chauffeuse om 1.39 uur waarin zij zei: �bel me als je de koffers hebt.� heeft zij om 2:14 uur niet meer opgenomen tot ik het noodnummer ging bellen om 2:30 uur. Toen kon ze ineens praten: �u bent 70+ minuten na landing.�\\r\\nZij heeft niet gecommuniceerd om 1.39 uur, dat de koffers 2.15 uur zouden komen. Zij kan dat zien bij de info op Schiphol aankomsten. Hier had zij een voorstel moeten doen, zij heeft ook met ons geen contact meer opgenomen!\\r\\nWel geholpen door noodnummer, maar zij hadden geen taxi in de buurt, dus taxi van buitenaf gekregen �108 \\r\\nTotaal �173 betaald voor rit 30 minuten. Zo SNEL gaat dat!!\\r\\nFouten worden toegegeven, met excuses zijn ze goed!! maar niet gecompenseerd, ja met een tegoed op account �19.79, welke ik naar KiKa wil!! \\r\\nSneleentaxi blijft voorwaarden herhalen.\\r\\nIk ga hier nooit meer boeken.\\r\\n
Sterke punten
Excuses maken
Zwakke punten
Niet compenseren\\r\\nVoorwaarden niet van deze tijd ivm bagageafhandeling, is verdienmodel nu en misleidend
Slechte ervaring
Ik had onlangs een slechte ervaring met Sneleentaxi. Op 28 augustus 2023 bestelde ik een rit om 12:00 van Schiphol naar Almere. Helaas heeft de taxi ons achtergelaten omdat wij volgens hem te laat waren. De taxi chauffeur heeft de aankomst tijd van het vliegtuig gehanteerd in plaats van de door mij opgegeven tijdstip van 12:00. Wat voor zin heeft het om mij te vragen hoe laat ik opgehaald wil worden als hij toch een andere tijdstip gaat aanhouden ?
Bovendien was de chauffeur niet erg vriendelijk. Verder toonde hij geen begrip voor het feit dat wij met twee jonge huilende kinderen stonden op Schiphol.
Ik had gauw door dat er met de chauffeur niet viel te praten, dus besloot ik contact te nemen met Sneleentaxi. Van de centrale kreeg ik ook te horen dat Sneleentaxi geen rekening houd met de door de klant opgegeven aankomsttijd. Verder konden zij niks meer voor mij betekenen en hebben zij mij een cadeaubon ter waarde van 20 euro gegeven voor het boeken van mijn volgende rit. De 20 Euro dekte bij verre lang niet alle taxi kosten voor die dag. Ik was mijn geld kwijt bij Sneleentaxi en ik moest ook een andere taxi betalen om naar huis te gaan.
Er zijn duidelijke wat verbeterpunten wat betreft klantenservice. Zij zijn niet flexibel en hierdoor zal ik nooit meer gebruik maken van hun diensten. Ik hoop dat het bedrijf deze kwesties kan aanpakken, zodat toekomstige klanten een betere ervaring hebben.
Niet doen!!
Taxi's worden op het laatste moment gewoon geannuleerd ook al heb je per mail een definitieve bevestiging gehad. Zoek het maar uit, is het devies. Bij mij op 2 achtereenvolgende dagen gebeurt. Waardeloos bedrijf, zéker niet doen !!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Alles
Lees Goed Algemene Voorwaarden
LEES vóórdat u betaald GOED hun Algemene Voorwaarden!Maanden van tevoren heen/terugrit geboekt voor evenement. Helaas avond voor evenement is terugrit geannuleerd door chauffeur en konden ze geen andere vervoerder meer vinden (via mail op dag van evenement ontvangen).
Men krijgt geld van terugrit terug en succes met uitzoeken hoe je veilig thuis komt...
Klacht ingediend maar zeker niet naar tevredenheid "afgehandeld".
TIP: LEES vóórdat u betaald GOED hun Algemene Voorwaarden!
Voor ons geen Snel Een Taxi meer!
Waardeloos bedrijf
#sneleentaxi, ik boekte er een taxi, die uiteindelijk niet kwam opdagen. Allemaal mijn schuld, ik gaf een fout adres op, mijn telefoon werd niet opgenomen. Blah, blah, blah. Dus gewoon mijn geld kwijt. Maar wat nog het ergste is, de vervangende taxi bleek slechts de helft te kosten van wat #sneleentaxi mij in rekening had gebracht. Mijn advies, bel een ander!
Sterke punten
Goede website
Zwakke punten
Afspraken niet nakomen.
Slechte service
Taxie ruim van te voren besteld voor de heenrit en terugreis naar en van Schiphol.\\r\\nGelijk het volledig bedrag betaald voor heen en terugrit. Vervoer heenrit was niet ruim voor 4 volwassenen met koffers en handbagage.Helaas bij de terugreis had het vliegtuig vertraging van enkele uurtjes.waardoor we geen gebruik konden maken van de terugrit.\\r\\nOnvriendelijke klantenservice.geen enkel begrip voor de situatie.Geen tegemoetkoming.\\r\\nDit laat ik niet zo.ga juridische stappen nemen.\\r\\n\\r\\nDus mensen GEEN zaken doen met dit bedrijf.\\r\\n\\r\\n
Zwakke punten
Klantonvriendelijkheid en slechte service
Slechte service
Taxie ruim van te voren besteld voor de heenrit en terugreis naar en van Schiphol.
Gelijk het volledig bedrag betaald voor heen en terugrit. Vervoer heenrit was niet ruim voor 4 volwassenen met koffers en handbagage.Helaas bij de terugreis had het vliegtuig vertraging van enkele uurtjes.waardoor we geen gebruik konden maken van de terugrit.
Onvriendelijke klantenservice.geen enkel begrip voor de situatie.Geen tegemoetkoming.
Dit laat ik niet zo.ga juridische stappen nemen.
Dus mensen GEEN zaken doen met dit bedrijf.
Zwakke punten
Klantonvriendelijkheid en slechte service
Het zijn dieven
Taxi geboekt vanaf luchthaven. In de voorwaarden schrijven ze dat de chauffeur 1 uur en 10 minuten wacht na landing als je vluchtnummer aangeeft, ook bij vertraging. Wij hadden vertraging en dit ook al laten weten per mail. Na landing was er geen taxi. Bellen kan niet met snel een taxi alleen via chat contact mogelijk. Ondanks dat er niet aan de voorwaarde is voldaan wordt en door snel een taxi niets geregeld. Je kan een nieuwe taxi boeken en krijg je ook je geld voor niet geleverde diensten niet terug. Taxi rit kosten 160 euro!
Dit is gewoon geld pikken van klanten. Een zeer slecht bedrijf die er alles aan doet om eigen fouten te ontkennen en ook nog een geld van je te stelen!
Zwakke punten
Komen hun eigen afspraken niet na en stelen geld van de klant
Niet op komen dagen !!!
Besteld, betaald, geen taxi helaas. Hoop dat ik via de klachtenprocedure mij geld terug krijg. Drama!
Slecht geregeld
2dagen van te voren een taxi besteld en kreeg netjes een mail met bevestiging en naam en telefoon nummer van chauffeur echter is deze chauffeur niet komen opdagen en heeft hij een andere taxi gebeld na dat ik hem had op gebeld waar hij bleef deze taxi was 20min te laat aangekomen en kreeg 30euro voor z'n rit zag ik in zijn scherm dit terwijl ik 60euro voor de taxi betaald heb deze site is oplichterij
Sterke punten
Zijn er niet slechte communicatie en oplichterij
Zwakke punten
Laten niks uit hunzelf horen en laten je te veel betalen voor je rit
Wat een teleurstelling
Hotel geboekt in Valkenburg voor een avond Rieu. 6 weken van tevoren een taxi besproken en betaald. 5 dagen voor de feitelijke datum werd de reserving voor de taxi door snel een taxi afgezegd, er werd geen alternatief aangeboden.
Sterke punten
Makkelijk reserveren
Zwakke punten
Onbetrouwbare dienstverlener, geen alternatief bieden
Geld kwijt, geen terugstorting
Taxi is niet gekomen en sneleentaxi wil het geld niet terugstorten. Nooit meer.
Sterke punten
Extra kosten
Zwakke punten
Duur
Voorafgaand betalen
Onvriendelijke service
Komt opdrachten niet na
PAS OP OPLICHTERS
Taxi voor 180 euro besteld, taxi nooit komen opdagen wel een bevestiging gehad.
Met klantenservice geen normaal gesprek te voeren.
Kortom kei hard opgelicht.
Zwakke punten
Niet opdagen
niet correcte afhandeling
heenrit goed uitgevoerd
terugrit zijn we door mist niet in eindhoven kunnen landen maar amsterdam.na landing vervoerder gebeld kreeg als antwoord ik blijf niet wachten zoek maar een andere taxi.geprobeerd contact te krijgen met sneleentaxi maar waren niet te bereiken. dus maar zelf een andere taxi geregeld. andere dag contact met sneleentaxi gehad.en kreeg te horen dat zij de vervoerder 80 % hebben moeten betalen ondanks dat er in hun voorwwaarde staat dat de vervoerder de vlucht in de gaten zou houden als dat was gebeurd had hij optijd geweten dat de vlucht in amsterdam zou landen en hij niet naar eindhoven hoefde te komen. inplaats van 22.40 kwamen we aan in eindhoven 2.30 dus zou volgens de voorwaarde die zij beschrijven de 3 uur overschrijden en de rit als geanuleerd beschouwen en het betaalde terug betalen.wat zij dus niet doen al bij al niet meer voor herhaling vatbaar dat is me te risicovol.
Sterke punten
snel te regelen maar verders houd het ophun voorwaarde zijn niet
Zwakke punten
werken niet volgens hun eigen voorwaarde
ONWIJS SLECHT
Wat een onwijs slecht bedrijf kwa planning! Wij hadden om 03:05 een taxi besteld met 30,00 extra toeslag, nou dat doen we dan maarÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂæ Nooit moeten doen!!!!!!
Wij hebben van 03:05 tot 05:00 gewacht totdat onze ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂoh zo snelleÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂàtaxi eindelijk op kwam dagen.
Contact opgenomen met het hoodbureau om onze 60,00 vooraf betaald terug te krijgen, helaas konden we het bedrag niet terug krijgen maar zouden wij een korting krijgen bij onze volgende bestelling. Nou hier bestellen doen wij dus echt NOOIT MEER.
Sterke punten
-
Zwakke punten
Onwijs te laat
Slechte ervaring met sneleentaxi
De taxichauffeur die door sneleentaxi was geregeld (TravelCo) vond het teveel moeite om de taxi uit te komen en naar het ophaaladres te lopen, waardoor mijn moeder van 84 haar vakantie is misgelopen. Reactie Sneleentaxi: het was genoeg dat de chauffeur vanuit de taxi had gebeld, dus eigen schuld + een tegoedbon van 5 euro. Schande.
Zwakke punten
Slechte kwaliteit aangesloten taxi's.
Gajes van RT Taxi Service reed voor snel een taxi
Ruim van tevoren reservering gemaakt voor 13 december om 7.30 u vanuit omgeving Den Haag naar Schiphol . Chauffeur van RT Taxi Service belde me die ochtend om 7.15 dat hij vol programma had en dat hij niet te lang kon wachten . Om 7.25 u belde hij aan . Om 7.31 bracht ik mijn eerste koffer naar de auto , werd direct geschoffeerd en kreeg te horen dat hij direct weg moest omdat er nog andere afspraken waren . Ging terug naar appartement om rolkoffer te halen en af te sluiten . Uiteindelijk 7.36 in de auto. Werd direct afgesnauwd, daarop gaf ik aan dat er altijd een uitlooptijd is en dat hij dat behoort te weten . Op mijn verzoek om de muziek van SlamFM minder luid te zetten kreeg ik de geïrriteerde reactie dat het niet luid was en dat hij het toch maar zachter zou doen . Op Schiphol afgezet om 8.04. Heb snel foto gemaakt van kenteken, GL-342-N, waarop ik geïntimideerd werd dat hij ook een foto van mijn woonhuis zou maken . Nog vorige week werd bekend dat maar liefst 53 % van de Amsterdamse taxichauffeurs de afgelopen drie jaar in aanraking is gekomen met justitie. Deze chauffeur past prima in dat profiel , gajes achter het stuur ! Ik heb me over dit onsmakelijke voorval beklaagd bij snel een taxi , ontving een nietszeggende reactie waarin men niet eens op de intimiderende opmerking van de chauffeur is ingegaan.
Te triest voor woorden dit alles
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbeschofte en intimiderende chauffeur
Verandering van taxibedrijf als je al vliegt naar AMS
Ik moet 36 uur van tevoren opgeven als er een verandering in mijn reisschema is. Dus lijkt het me normaal dat sneleentaxi ook aan dezelfde regel gebonden is. Dit is niet zo: snel een taxi heeft het bedrijf en daarmee het contactnummer van de chauffeur gewijzigd toen ik al vertokken was. Sneleentaxi heeft geen 24/7 telefoonnummer dat te bereiken is. Sneleentaxi is niet aangesloten bij een geschillen commissie. Eindresultaat was dat ik geen taxi had van Schiphol waarvoor ik wel heb betaald. Ook na verscheidene keren uitleg dat taxichauffeur mij probeerde te bellen en ik het opgegeven nummer in Utrecht aan het bellen was - geen enkel bergrip dat het zo fout kon gaan. Taxichauffeur is betaald en ik ben maar met de trein gegaan.
Zorg dat er een 24/7 telefoonlijn is en
Maak zeker dat het bedrijf is aangesloten bij een geschillencommissie.
Sterke punten
Waardeloos
Zwakke punten
Gewoon afzetters
Taxi kwam niet opdagen
Sneleentaxi besteld voor rit naar en van Schiphol. Heenweg ging heel soepel - vriendelijke chauffeur, heel stipt. Op de terugweg (het belangrijkste - want dan wil je snel naar huis met al je koffers), kwam de taxi niet opdagen. Na driemaal bellen met Sneleentaxi kwam ik erachter dat de rit vergeten was. Dus tegen flink wat meerkosten en veel ergernis en tijdsverlies een Schipholtaxi genomen. Sneleentaxi bood excuses aan, maar was niet bereid de meerkosten te vergoeden. Voortaan maar weer via de gewone taxicentrale regelen dus.
Sterke punten
lage prijs
Zwakke punten
betrouwbaarheid en probleemoplossing
klantonvriendelijk en communicatieproblemen
Communicatie en afspraken nakomen zijn een groot probleem bij sneleentaxi. Nadat ik naar de mogelijkheid van een tijdswijziging had geïnformeerd voor 2 taxi’s naar het vliegveld Schiphol, vertelde sneleentaxi mij dat dit niet mogelijk was. Tegelijkertijd werd echter mijn bestaande boeking zonder overleg en reden gecanceld en zo ontstond dus de situatie dat ik de avond voor mijn nachtvlucht geen vervoer naar het vliegveld had. Sneleentaxi vond dat de situatie mijn eigen schuld was en kwam met matige oplossingen. Mijn ervaring met sneleentaxi is vreselijk. Wanneer je belt voor informatie wordt blijkbaar je hele boeking zonder pardon gecanceld en vervolgens wordt de schuld naar jou geschoven. Kortom, sneleentaxi is totaal klantonvriendelijk en nooit meer boek ik bij sneleentaxi!!
Sterke punten
-
Zwakke punten
klantonvriendelijk
communicatie problemen
totaal niet flexibel
Zeer slecht bedrijf
Zeer slecht bedrijf. Heeft vrienden van ons al keer laten staan midden in de nacht. En na annuleren binnen 3 dagen terug betalen is zeer zeker niet waar. Wacht nu al 3 weken. Diverse keren gebeld en ze begrijpen alles is hun "stopwoord". Zetten een aantekening voor terug betaling, maar die wordt niet uitgevoerd !!!
Waardeloos
Niet bereikbaar
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Alles