Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Veranderen van tijd

Ik herken deze klacht. Mijn vader is naar de supermarkt gebracht en zou ook weer gehaald worden. Toen hij klaar was met winkelen stond de taxi er niet. Mijn vader ziet slecht en is niet handig met mobiele telefoons, dus de winkelmedewerker was zo vriendelijk om voor hem te bellen met de taxicentrale van Witteveen. Hij moest een uur wachten. Hij kan niet een uur staan, dus kreeg vanuit de winkel een stoel. Na ruim een half uur nog geen taxi. De winkelmedewerker heeft weer voor hem gebeld. Het zou nog zeker 3 kwartier duren. De winkelmedewerker heeft een andere taxi voor hem gebeld. Witteveen brengt wel beide ritten in rekening. Gemaild, geen reactie. Nu de factuur maar betaald zonder deze twee ritten. Echt schandalig en dat gemeenten in zee gaan met een taxicentrale die zo met kwetsbare mensen omgaand. Ik zou als gemeenten de aanbesteding terugtrekken. Je kan er gewoon niet op vertrouwen.