Taxi Dorenbos

Taxi Dorenbos b.v. - Taxi Dorenbos b.v. is een gespecialiseerd personenvervoerbedrijf dat operationeel is in Noord Nederland vanuit de plaatsen Groningen, Assen en Emmen.Taxi Dorenbos b.v. | Taxi Dorenbos b.v. is een gespecialiseerd personenvervoerbedrijf dat operationeel is in Noord Nederland vanuit de plaatsen Groningen, Assen en Emmen. Taxi Dorenbos b.v. is een gespecialiseerd personenvervoerbedrijf dat operationeel is in Noord Nederland vanuit de plaatsen Groningen, Assen en Emmen.

Taxi Dorenbos Reviews

Heeft mijn kind op school achtergelaten !!!

Mijn kind moet iederdag met de taxi dorenbos naar het school ( special onderwijs )Mijn kind heeft epilepsie en is 15 jaar maar in haan hoofd is ze soms tussen 4/11 jaar oud . Het is haar twee keer gebeurt dat ze op school is achtergelaten do de taxi , dit omdat de taxi nog geen 5 min op haar kon wachten , mijn dochter was op haar stage , mijn dochter moest ong 5min van stage naar school fietsen om de taxi te halen HELAAS was ze 5 te laat dus is achtergebleven en dat is al 2x gebeurt !!!! GELUKKIG was ik die keren wel vrij en school konde mijn bellen anders hadden we een probleem. Dorenbos heel slechtzaak !!

Zwakke punten
    Wacht niet op kinderen die te laat zijn!!

niet komen

Bij het bestellen van de taxi wordt gevraagd waar de rit naar toe gaat. "Oh dan moet ik wel eerst navragen", wordt me door de centralist gezegd. Na een tijdje komt de dame weer aan de lijn. "Helaas mevrouw op dat tijdstip gaat het ons niet lukken. Dan zijn we druk met ons eigen vervoer." De beste dame was echter vergeten dat ze me nog naar het tijdstip van vervoer moest vragen! Met andere woorden: het loonde voor hen niet om deze rit uit te voeren. Dat vind ik schandalig. Ook korte ritten horen erbij!

Scheldende taxichaufeuze

Ik werd vanmiddag uitgekafferd door een gefrustreerde chaufeuze terwijl ik stond te wachten op het overige verkeer en voorrang had op haar. Ik was perplex. Als ze voor mij werkte kreeg ze op staande voet ontslag. Zoiemand hoort achter de lopende band ipv op de taxi.

Slechte service

Mijn schoonmoeder heeft meer als 2 uur moeten wachten en nog steeds geen taxi. 1e keer en nu al een puinhoop met regelen voor de terugreis vanaf umcg. Hopen morgen op een betere service.

Sterke punten